Sivut

6. lokakuuta 2015

Hei kaikki lukijat!

Päätin hieman uudistaa blogiani. Nyt on siis blogin nimi, osoite ja kuva muuttuneet. Poistin myös vanhoja tekstejä, sillä ne eivät enää sopineet blogin nimeen...
    Ajattelin kertoa teille hieman itsestäni. En kerro henkilökohtaisia tietojani täällä, mutta kerron minkälaisista asioista pidän ja millainen ihminen olen. Olen sosiaalinen, muiden ihmisten seurassa viihtyvä ihminen, ja tykkään kirjoittaa erilaisia tekstejä ja ottaa valokuvia. Tykkään myös lukemisesta. Sen lisäksi, pidän kovasti eläimistä. Rakkaus eläimiin sai minut myös aloittamaan ratsastuksen, jota olen jatkanut tähän päivään asti. Ratsastuksen lisäksi harrastan laskettelua. Minulla on mukava perhe ja paljon ihania ystäviä, joiden kanssa vietän aikaa. Täällä blogissani kerron teille elämästäni ja hauskoista niistä hauskoista hetkistä, mitä olen kokenut elämän matkan varrella. 
    Hauskaa syksyä kaikille!  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti